Група АГРОТРЕЙД експортувала продукцію до 20 країн

Група АГРОТРЕЙД експортувала продукцію до 20 країн



Єгипет, Туреччина, Іспанія, Ліберія та Китай стали основними імпортерами зерна Групи АГРОТРЕЙД. Загалом за маркетинговий рік 2019/2020 компанія експортувала понад 300 тисяч тонн органічної та конвенційної продукції в 20 країн світу.  

Цього року українські трейдери стикнулися з нестандартними викликами: пандемія, коливання цін, падіння гривні. Утім, завдяки низці правильних рішень для Групи АГРОТРЕЙД маркетинговий рік 2019/2020 пройшов успішно. 

Так, значну частину кукурудзи компанія продала, уклавши форвардні угоди ще в лютому 2019 року. «Продаючи продукцію на початку року з відвантаженням, запланованим на жовтень-листопад, ми заздалегідь забезпечили логістику й уникли залежності від осіннього зниження ціни на кукурудзу. А під час карантину необхідно  було прийняти рішення щодо продажу залишків кукурудзи та пшениці. Ми вирішили почекати й не прогадали», — розповідає директор департаменту зовнішньої торгівлі Групи АГРОТРЕЙД Андрій Бут. 

Щодо органічної продукції, то цього року найбільші партії відправилися до Нідерландів і Норвегії, також серед покупців були компанії з Ізраїлю та Німеччини. Загалом в ці країни експортовано 5 252 тонн органіки. Особливий попит мали пшениця та кукурудза.

За словами Андрія Бута, в Україні органічна продукція не популярна. Тому основним покупцем Групи АГРОТРЕЙД залишається ринок Євросоюзу. Проте конкурувати на ньому стає дедалі складніше. Особливо це стосується фуражних зернових. 

«Кількість місцевих фермерів, які вирощують органіку, збільшується. До того ж, європейцям простіше купити продукцію, виготовлену в ЄС, тому доводиться конкурувати ціною і підтримувати належну репутацію, щоб мати довіру покупців», — ділиться Андрій Бут.  

В планах компанії на наступний рік — експортувати органічні соняшник і кукурудзу в США та Канаду. Для цього Група АГРОТРЕЙД подала заявку на отримання відповідного сертифікату.