АГРОТРЕЙД проведе конкурс «Громадотворець» у 2019 році

АГРОТРЕЙД проведе конкурс «Громадотворець» у 2019 році

Компанія допомагає людям змінювати життя на краще. Взяти участь у конкурсі може кожен, запропонувавши соціальний проєкт.  

У березні стартує «Громадотворець», продовжуючи традицію, що розпочалася минулого року. У 2018-му мешканці 20 сіл для участі у конкурсі подали 99 проєктів. Серед них перемогу отримав 31. Загальний бюджет, витрачений на реалізацію найкращих проєктів, склав чималеньку суму – майже 900 тисяч гривень.

АГРОТРЕЙД постійно підтримує взаємозв’язок зі своїми орендодавцями і сільськими громадами в цілому. Соціальна відповідальність – один із пріоритетів Групи. Плануючи свій бюджет, холдинг завжди закладає статті витрат на підтримку і розвиток інфраструктури і соціально-культурної сфери. Це великі суми, і дуже важливо, щоб вони були витрачені ефективно, у відповідності з очікуваннями людей. Саме тому компанія  веде прямий діалог з громадами.

Під час проведення «Громадотворця» виявилося, що людей у селах хвилюють не лише матеріальні питання. Є бажання створити комфортні умови для дозвілля і освіти, увічнити історичну пам’ять, впровадити енергоефективні технології, покращити інфраструктуру, розвивати спорт.

Минулого року неабияку активність виявили педагоги і працівники культури, серед проєктів-переможців вісім стосуються освіти, і п’ять – культури. Проте у конкурсі брали участь і ті, хто не має стосунку до офіційних установ. Яскравий приклад – Олександра Старченко, проєкт якої виборов перемогу у Стрільниках Сумської області. Жінка мріяла про колодязь на своїй вулиці.

«Вирішила взяти участь у конкурсі, односельці мене підтримали. Колодязь необхідний, адже люди тримають чимало худоби, якій також потрібна вода. Під час фіналу лідерами стали два проєкти. Голоси розподілились абсолютно порівну – за колодязь і за встановлення вікон у школі. АГРОТРЕЙД вирішив профінансувати обидва. Люди цим дуже задоволені. Думаю, цього року буде ще більше бажаючих спробувати свої сили у конкурсі, адже проблем, які хотілося б вирішити, ще вистачає», –  сказала Олександра Михайлівна.

Як і минулого року,  АГРОТРЕЙД залучає до конкурсу Українську академію лідерства, студенти якої відвідають села і допоможуть людям готувати соціальні проєкти, навчатимуть, як краще презентувати і захищати свої ідеї під час фіналу.

У населених пунктах встановлять спеціальні скриньки, де люди зможуть залишати письмові заявки і свої контакти. За умовами конкурсу автори проєктів-переможців повинні брати участь в їх реалізації, фінансування надає Група АГРОТРЕЙД.