Чернігівський елеватор Групи АГРОТРЕЙД став маршрутним

Чернігівський елеватор Групи АГРОТРЕЙД став маршрутним



Це вже третій маршрутний елеватор Групи АГРОТРЕЙД.

На сьогодні Чернігівський елеватор – єдиний в Борзнянському районі Чернігівської області, який є маршрутним. Для регіону це величезний крок вперед, бо місцеві сільгоспвиробники отримують доступ до транспортної системи країни і можливість гарантованої і більш дешевої доставки урожаю в порт.

На елеваторі встановлено додаткове обладнання для очищення, нові транспортні галереї і розв’язки для зерна, а також автоматизовано багато процесів. Крім того, тепер елеватор може одночасно приймати урожай і завантажувати зерно у вагони. Тепер на підприємстві можна завантажити не менше 54 вагонів протягом двох діб.

Директор виробничо-технічного департаменту Групи АГРОТРЕЙД Костянтин Ворона підкреслив, що модернізацію спланували і реалізували власними силами, без залучення сторонніх підрядників. «Ми постійно вивчаємо досвід інших компаній, активно взаємодіємо з різними аграрними холдингами, нам цікаві їхні рішення. Завдяки цьому ми самостійно сформували ідеї, і попередньо навчивши персонал, реалізували їх самостійно», – додав він.

«Відділ логістики доклав серйозних зусиль для отримання маршрутного статусу. – поділився начальник відділу логістики Групи АГРОТРЕЙД Олексій Винник. – Ми підготували документацію, подали заявку, запит для присвоєння залізничної станції Дочка статусу маршрутної. «Укрзалізниця» провела перевірку і привласнила станції першу категорію. Таким чином, ми отримали можливість відвантажувати до 15 маршрутів щомісяця», –зазначив він.

«Нинішня логістична ситуація підштовхує нас розвиватися, ставати краще, міняти модель управління елеваторами і інвестувати в розвиток відвантажень. Ми повинні бути в контексті, відповідати ринковим вимогам. Тому ми вклали сили і кошти, щоб наші елеватори могли відвантажувати маршрут і провели роботу з «Укрзалізницею», – розповів Винник. – До станції Доч статус маршрутних з’явився у станцій Гадяч і Ворожба, де також є наші елеватори».

Головну ж перевагу від нового статусу отримають всі сільськогосподарські виробники регіону. Тепер вони зможуть дорожче продавати свій урожай на елеватор. «Для маршрутного елеватора доставка в порт коштує дешевше за рахунок більш низьких ставок. А трейдери готові трохи переплачувати за гарантії своєчасної доставки і виконання контрактів. Отже, економлячи на доставці і заробляючи більше, елеватор може встановлювати ціну на 200-300 гривень вище за кожну тонну», – говорить директор департаменту внутрішньої торгівлі Групи АГРОТРЕЙД Олександр Павленко.

Сьогодні в Україні близько тисячі елеваторів, і тільки 180 з них – маршрутні.